Åh crap!

Hi! Josefina writing.

Åh vart tog sommaren jag planerat vägen? Var är alla sena sommarnätter utomhus i goda vänners sällskap? Var är alla fikastunder på olika caf'eer? Det har inte varit en dålig sommar, tvärt emot. Det har varit en mycket bra sommar. Men jag kommer ibland på mig själv med att längta tillbaka till vissa speciella stunder från förra sommaren och sommaren innan detta. Vissa små ögonblick som etsat sig fast och hävdar att de är de bästa. Jag är övertygad.
     Jag tror att detta lilla ångeststänk kommer nu eftersom att skolan snart tänker börja igen. Snart är det slut på vila, slut på göra ingenting hela dagarna. Slut på allt sånt. Det känns uppriktigt sagt skit. 
     Jag vill börja i skolan igen. Jag trivs i skolan och jag trivs med rutiner, men jag vill inte att sommaren ska vara slut än! Jag behöver minst tre veckor till...
     Var kan man köpa extra långa sommarov?

Sov gott alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0