OMG OMG OMG!

 Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay!  Det är bara två dagar kvar tills jag ska få så Clodplay LIVE med två av mina darlings! Det komemr bli underbart och bäst. Verkligen underbart.

Idag har jag Hanny och Amanda pysslat :D Det var himla roligt. Mitt scrapbooking-album har fått tillökning av några nya sidor och kort! Hannah gjorde klart sin lilla present hon ska ge sin syster när hon åker bort (Hannahs syster ska åka som utbytesstudent till frankrike i 10(?) månader) och den blev jättefin! Mycket gulllig och fylld med kärlek! hihi,  Amanda hon var bara allmänt social och pysslade sitt alldeles egna festivalband ;) Vi hade himla kul i alla fall.

Åh! En annan sak som ni borde veta! Pappa har köpt en ny bil! Den är underbar! En Chevrolet Tahoe! Den är underbar att åka i och går tyst och stadigt! LOVELY! Jag fick provåka den idag och vet ni vad... Skinnklädseln i bilen gör att sätena blir hala! Hah! Hur spännande var inte det :P

Nä, nu ska jag hitta på nåt annat! :* -Josefina
When you try your best but you don't succed. When you get what you want but not what you need. When you feel so tired but you just can't sleep. Stuck in reverse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0