uppdatering,uppdatering

Green day

det behövs. . . red på Lill jackie idag. Gallopera över ängar, det är vår grej. klippte mig idag man ser ingen skillnad men det var så jag ville ha det så jag är nöjd, min lugg är så lång så jag kan sätta upp den mitt hår är oslitet och fint. ska rida på blackiebus imorgon tror jag eller så blir det jackie vi får se hur det blir. Jag är hilma inaktiv känner jag men nu ska ni få ett mindre nödvändigt inlägg, jag känner för att skriva av mig helt enkelt

Vissa människor måste det vara fel på jag menar riktiga fel, som man bara märker om man blir riktigt nära vän med dem. folk som först klagar på att man är töntig omogen egoistisk os.v. sedan helt plöttsligt köper dom likadana kläder, väskor, och saker som man själv har och börjar härma och säga likadant som man själv gör, du vet den där töntiga,omogna egoisten. vad har dom då för fel i hjärnan, eller är det bara så att man vill vara som den där töntiga,omogna egoisten ? varför vill man då de?varför ska man sitta och hitta på andledningar för att man skrek att männsikan var töntig,omogen egoistisk bara för att man inte har något skäl, det kan faktiskt såra kanske inte lika mycket på mig då som på andra. Men jag har också känslor det kanske man ska tänka på innnan man skriker på någon eller, har jag fel? det måste vara fel på en människa som först skriker att den aldrig mer vill se mig men som sedan går fram och försöker prata med mig som om ingenting har hänt. Om den människan överhuvudtaget vill att jag ska aceptera den så kan man väll klämma fram ett förlåt åtminstonde. vänner kommer vi aldrig mer att bli. men det har nog männsikan inte heller förstått.
hoppas att du läser det här eftersom att du vägrar att prata med mig OM det här. och en sak ska du veta, vänner uppskattar om du tar upp saker med dom personligen face to face irl, istället för att du ska ladda upp bilder om dom på bildagboken. Tack och hej

xoxo
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0