Yoga yoga Yoga!

hajsan hejsan hello!

Varför denna upprepning kanske ni frågar er, och då svarar jag såhär: Jag ska på yoga idag, första gången på hela sommaren! B-i-k-r-a-m-y-o-g-a! Det är bland det skönaste träningarna man kan hålla på med! I've missed it!
     En annan sak jag har gjort idag. Jag har klippt mig. Men inte hos Helen som jag brukar klippa mig hos. Hon hade inga tider idag. Då blev det Hannah. Som Hannah brukar klippa sig hos. ;) haha. Jag skulle hälsa hannah från hannah.. hihi. 

Dessutom tänker jag nu skriva ner senaste news om min söta lilla ponny. Ni har säkert saknat alla updates om henne!.!  Vi har ju tävlat dressyr för allra första gången jag och hon. Det gick mycket bra! Vi kom till och med trea i första klassen (L:C1) och hade vi fått två ynka poäng till hade vi också fått pris i andra klassen (L:B1)! Jag är otroligt stolt över lilla knäpp-Jckie. Vi har verkligen blivit ett ekipage jag och hon. Vi är äntligen VI! Och det känns skitbra!!

Nu ska jag gå upp och hjälpa Dao och Jeen med körskola-moppe-teori-nånting...

xoxo-josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0