Good evening

god kväll alla läsare! hopppas att er dag varit bra, det har min. Jag vaknade hos Bella efter att ha varit där på dresscode-middag igår. Sedan tog vi Bellas moppe till dyket och låg där i två timmar och solade och snackade skit (: Sedan var det dags för mig att åka upp till Kovland och här är jag nu. På väg upp hit hann jag köpa mig en ny bikini... bara satt ni vet liksom ;)

Hehe, jag ska sola gärnet nu i helgen. I år ska jag fan bli brun. Som en trädstamm. Haha, fan att jag ska!

Dessutom har hannah avslöjat sin dresscode: Sofistikerat. Typ stora solhattar och långa handskar. Detta kan li lite klurigt av två anledningar...
1. Jag vet inte vad jag ska klä mig i...
2. Även om jag kommer på vad jag vill ha på mig, har jag inga pengar! ;(
Well, jag löser det på något sätt, hoppas jag. Annars tänker jag göra tvårt emor Hannys dresscode och komma i jätte korta kläder!

Nä, nu måste jag snart ta mig ut till min ponny. Vi ska ner och hoppa hinder ;)

Ha det bra alla läsare!

XO, Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0