Ingen bild till er!

Sorry, dels för bristen på bilder och dels för den något ointressanta uppdateringen, men jag hoppas att ni överlever.

Idag har jag varit med Hannah hela dagen lång och vet ni vad vi har gjort? Haha, vi har sett den första pokémon filmen. Den var mycket mycket sorgligare än jag kom ihåg! Hannah och jag satt i hannahs röda soffa och grät, till pokémon. Det kändes en aning patetiskt, men så var det!

Nu är Hannah uppe och gör te och jag passar på att skriva en snabbis. Min pappa tyckte om mina skor han köpt åt mig i alla fall. Det var en relif!

Jaja, nu ska jag kika in på bilddagboken en snabbis, See Ya around cuties  :*

XO, Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0