Intervju i härnösand.

Igår var det intervju och matteprov i Härnösand, det var mycket spännande och alla jag pratade med var trevliga. Det var speciellt en lärare som var extra trevlig. Biologiläraren på härnösands gymnasium så otroligt härlig människa! Han var inte stenseriös och hade humor. Dessutom var han inte gammal och sur.

Hur ska jag då göra med det här?
   Ingen som hellst aning.
   Efter intervjun sa den trevliga läraren att det troligen inte var några som hellst problem för mig att komma in och att det troligen bara var upp till mig att välja. Men jag är så tveksam. Det var mycket jag gillade, men samtidigt är det mycket jag tycker om "hemma" på skvadern... I vilket fall var det en upplevelse att åka dit ;)

Åh, by the way, jag blev intervjuad av radion medans jag var där uppe. Vi får se när det sänds ;) P4 var i alla fall kanalen.

Nu ska jag ta och äta middag, ha en fortsatt trevlig kväll :*

XO, Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0