Jane Eyre

Hejsan sötnosar där ute! Hur är det med er ikväll?

Med mig är det bara bra, jag har spenderat min dag med att träna, ta en snabbfika med Hannah och Julia, Rida, Kollat på Twilight och pokémon och så har jag läst, Jane Eyre. Det är en väldigt fin bok med mycket känsla och kärlek, men jag förstår inte vad Janes problem är. Hon hade det underbart och skulle precis gifta sig med Edward Rochester (det ät nånting med namnet Edward) och allt var lyckligt, men när det visar sig att Edward redan har en fru som är sinnessjuk och inte kan fungera i det vanliga samhället så är det något som blir fel i Janes huvud. Trots att hon älskar Edward över allt annat och han henne så lämnar hon honom utan att ens säga farväl. Jag förstår inte riktigt vad hennes problem är! Men det får jag väl reda på när jag läst ut boken  antar jag.

Är det någon av er som läser som har ett boktips till mig? Jag har snart läst ut allt jag har hemma.

Well, jag måste å och duscha nu, jag ska upp imorgon.
 
Vi hörs :*

XO, Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0