Long time no see my friends

Hur firade ni midsommar? Well jag spenderade min midsommarhelg tillsammans med mina kära vvänner Bella och Hannah, det var väldigt mysigt. Att vi dessutom var i Hannahs stuga höjde definitivt mysfaktorn några steg (: Vi kollade på ganla kort från vår tid på lågstadiet och vi bastade. Så spenderade jag min midsommar. Till och med utan midsommarstång. Men jag överlevde och hade en trevlig dag.

Känner ni någonsin att ni tappar bort er själva och er självkänsla... Det kände jag idag. Min självkärlek dog. Och jag blev på skitdåligt humör. Men nu är det bra igen...

Japp, jag ska gå och fika med min lilla familj nu jag. Hoppas att ni har en fortsatt trevlig kväll...

XO, Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0