Shoes!

Godkväll...

Idag kommer Amanda hem! Eller kom ska jag säga, jag har pratat med henne på telefon och ser verkligen fram emot att träffa henne imorrn på skolan!

Jag Bella och Hannah var på stan idag, det var trevligt och jag hittade ovanligt mycket fint. Synd bara att pengarna inte räcker till. Min pappa bestämde sig i vilket fall för att köpa ett par underbara skor till mig! Från Scorette, ni får en bild senare, jag har ingen sladd till vare sig kameran eller mobilen. Hannah köpte också ett par skor. Ett par hon har spanat på i månader! Blåa med vita sidenband. Mina är svarta, jätte jätte höga klackar och remmar! I love them!

Ja, en annan spännande sak som hänt idag är ju aerobics passet jag och Hannah var på. Man kan ju tycka att jag skulle vara lite bra på att komma ihåg en koreografi med tanke på hur mycket kampsport jag har tränat i mina dar. Men nej då. Inte alls, haha men det var ganska kul. På det pinsamma sättet.

Nu ska jag sova, :*

XO, Josefina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0