Snabbt inlägg

Hejsan allihopa som läser den här bloggen! Hur har er dag varit? Min har varit fantastisk! Jag har spenderat hela min dag tillsammans med mina älskade vänner Bella Hannah och Amanda. Vi nhade vår årliga picnic och dessutom badade vi i dyket.

I övrigt så var det vårshow idag på nivrenaskolan, mycket varierande kvalité på bidragen måste jag säga! Några stjärnor och andra gråstenar...

Well, nu ska jag äta min middag och sedan ska vi ta våra moppar och kölra hem till Amanda där det blir te drickande och allmänt mys!

See ya!

XO, Josefina

Kommentarer
Postat av: Lona

ville bara säga att jag är en av dem som prenumererar på din blogg.

hoppas du vill göra dsm! de är ju liksom bara ett klick ;o

2009-06-09 @ 19:54:24
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0