lördag

hellow,
idag åt jag till och med bra! jag åt fruckost och lunch och nu har jag ätit jordgubbar:)

hade det jätte trevligt igår:) var hos linnea, sov där, kom hem för ca 3 timmar sedan. Saknar alla kovland och bergsåker människor!
Åker till kovland på måndag.En annan sak! ganska tragiskt, jag saknar min klass. har varit utan dom i en vecka och jag tror nästan att jag bryter ihop!

ja . . . mår allmännt dåligt hur nu det kan komma sig! jag saknar amanda, hoippas att bror ska få sin son snart :) jag saknar honom,nina och tim,
skulle ha grillat med johanna josse och storken idag. Mem dom skulle bort så det blev inget.lite onöding fakta. Jag saknar mamma! och min syster, sara
och fanny ! jag saknar alla !
men nu ska jag kolla lite på manga och deppa kanske ta lite glass vi får se

xoxo Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0