Vår nya lilla kattunge

Jag presenterar stolt det nyaste tillskottet i min familj för er, Zapdoz, även kallad Zappe. Han bor just nu ute på Nyhamn och vi kan hämta hem honom om 4 veckor! det kommer bli så kul att ha en liten katt i huset! :D
Annars har min kväll varit ganska seg, men skön. Jag har varit hemma och tagit det lugnt, kollat lite på pokémon och bara varit allmännt lat.

Har ni smakat Ben and Jerrys sorbet glass? Det har jag gjort, eller en av dem i alla fall. Jag åt Jamaican me Crazy och den var god, påminnde lite om solero (den tropiska) i smaken. Men jag måste ju säga att deras gräddiga chokladglassar är godare ;)

Hehe, imorrn följer Anna med mig på skolan, det kommer bli kul, men nu ska jag gå och lägga mig!

XO, Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0