--

Funderingarna studsar runt i mitt huvud, runt, runt, runt... De kommer studsa antingen tills jag stoppar dem eller tills de kraschar mitt system. Det kommer inte få hända eftersom att dagens funderingar är små och obetydliga och därför ska jag inte låta dem förstöra mitt humör inför imorrn. Jag kommer behöva all min gladhet jag kan leta fram. Vi har SO, tyska, Svenska och HK, och av dessa ämnen -med tanke på vad vi just nu håller på med- är det endast 1 som är kul. *Suck*

Well, jag kan ta det lugnt när jag kommer hem i alla fall. Jag har ingen skjuts till ridningen så jag ska vara hemma tills jag ska in till träningen. Skönt på ett sätt, men tråkigt samtidigt. Men jag kan behöva vilan.

Jaja nu ska jag läsa vidare på Midnight Sun. Om du känner för att göra mig lite extra glad så vill jag ha min egna Edward Cullen!

XO, Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0