21st century breakdown

Nä, fy fan vilken jävla bra skiva!

Ursäkta svordomarna men jag har väntat på den här skivan i ca 4 år och nu har den äntligen kommit ut! Jag köpte den idag och nu sitter jag framför datorn, lyssnar på den och äter jordgubbar! livet kan inte bli bättre, bara om jag skulle se green day live, men vänta... jag SKA se dem live! :D  

Green Days nya skiva är i alla fall perfekt, den är bra, snygg och helt enkelt dem! Och jag är helt säker på att denna skiva är ett av årets bästa köp från min sida, endast toppat av konsertbiljetterna och jag kan inte komma på något på rak arm som skulle slå den!

Japp, jag är lycklig och snart ska jag ut i stallet och pyssla lite inför tävlingen imorrn, ponnyn ska duschas och allt ska kollas igenom och göras rent.

Haha på tal om ingenting, vi hade ju vår redovisning idag, och det gick mycket bra trots att min hals inte riktigt vill. Japp, anyway så behövde vi inte redovisa hela häftet på 50 sidor, vi ska fixa till det, sedan ska vi lämna in det till Bengt istället!

nu ska lag yssna klart på min otroligt bra skiva sedan ska jag gå ut till mina söta ponnysar!

XO, Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0