Avslutningsklänning

Hejsan!

Hoppas att allt är bra med er, själv så har jag en alldeles utmärkt dag, precis osm igår! idag är det sol! igår var det Regn-mys-väder och allt är bara allmännt bra!
   Jag införskaffade mig en avslutningsklänning igår, en vit från MQ, den var väldigt fin och skön, sedan köpte jag ett marinblått sidenband som jag ska byta ut den vita som kom med klänningen mot.
   Jag har ett problem, på fredag ska jag vara "rockig" för vi ska knäppa avslutningsfoton med klassen, och jag har noll inspiration eller kläder att använda mig av! Hjälp mig någon! Jag funderar på att ha en Iron Maiden t-shirt, ett par tighta byxor, några spännande accesoarer. Men jag har ingen Maiden-tröja! Jag har i alla fall idag och torsdag på mig att fixa, så det löser sig säkert. Hoppas jag! annars får jag köra en nödlösning och vara (punk)rockare...

Idag ska vi ha algebraprov, A-delen, den är troligen lätt, så det går säkert jättebra.
Nu måste jag gå på promenad!

XO! Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0