Fan för att vara rödhårig!

Helvete och förlåt för att jag svär. Men jag är så otroligt trött på allt just nu. Det känns som om jag skulle kunna spy.

Den första anledningen till ilska är mitt pigment som nästan inte finns. Jag är röd som en jordgubbe på bröstet och på vänster axel och det gör så otroligt ont att jag bara vill skrika rakt ut. Sen så har vi nationellt prov imorgon och jag är inte pepp.

En annan sak som jag stör mig otroligt mycket på just i kväll är virus och då menar jag virus som lägger sig på datorn.

Hur många gånger kommer det inte upp en liten ruta på skärmen som bara skriker "Hej jag har virus kliiiiicka på mig!" eller alla dessa länkar som ens vänner (?) skickar till en via MSN. Det är blan de mest irriterande saker jag vet. Det som stör mig ännu mer är att det är säkert de som säljer antivirus program som sitter där och konstruerar elaka virus som förstör hela ens älskade dator!
   USCH för datavirus var alltså det jag ville ha sagt

Nu ska jag skriva lite bara sådär, jag känner orden banka innanför pannbenet.

Sov så gott alla läsare :*

XO, Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0