Framkalla kort?

Hejsan där ute!
Idag har det variit finfint väder i Sundsvall, dock inte lika fint som igår då det verkligen var suveränt! Min dag har bara flugit iväg, och jag har inte gjort någonting alls, känns det som. Ridit, varit med på några kort, gjort en paj och inte så mycket mer.
   Eller ja, jag har plockat ut massor med kort jag ska framkalla, men jag väntar fortfarande på att min kära vän Hannah, ska skicka bilder eller ge mig ett USB, med bilder på. Ni ser, det är bara hon som har bilder från vår Umeåresa, Åre, Nobel och andra dagar vi har gjort saker jag vill ha bildbevis på. (: men sådant är väl livet antar jag, man får vänta.

Imorgon händer det en spännande sak. Vid 10 tiden imorrn, kanske tidigare, vet jag om vi åker till stockholm i oktober och ser Green Day. Hannahs mamma ska boka biljetter och hon lär väl ringa och berätta hur det går, jag är så SPÄND! Jag vill verkligen ha de här biljetterna! Typ SÅ HÄR mycket |------------------------------------------------------| Tänk er vilken bra höst! Coldplay och Green Day! Samma höst! Den skulle vara svår att toppa, det måste ni hålla med om.

Något annat som händer imorrn är att jag ska träna och det ska bli så skönt. Först springa, sen styrketräning och så core på det! Fitness here I come!

Well, well, nu ska jag gå ner och borsta mina små tänder och sedan dra mig mot sängen. Hoppas att ni har haft en bra dag allihopa! Vi hörs

XO Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0