Haha Hannah nu du!

Hello there!

Hur har er dag varit? själv har jag haft en trevlig dag med undantag för min lilla ponny som är hostig. Men över lag, en mycket bra dag! Då kan man fundera på vad det är som har gjort min dag så trevlig och jag har svaret på en gång! Mina söta små älskade vänner. Vi har haft en mysig dag med håltimme, ridning och träning på gymmet.

Jag och Hannah har kommit överens om en roilig sak idag och jag ska skriva ner den här så kan jag visa Hannah om hon backar ur. Vi ska bestämma varannan vecka i fyra veckor vilka pass vi ska gå på. Vecka 1 är Hannahs, det är nu till veckan. Vecka 2 är min vecka 3 är Hannahs och vecka 4 är min! Haha, det ska vara ett morgonpass per vecka och den som bestämmer gör verkligen det! Det ska bli så kul tycker jag.

Jahap, jag måste antagligen gå nu, jag har mycket att göra. Vi hörs och ses söta läsare :*

XO, Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0