Haha, jag bemästrade bloggdesignen!

"hur svårt kan det egentligen vara att designa en blogg?" ett kaxigt utlåtande från mig precis när vi började. lite mer än två timmar senare har jag besegrat blogg-design-monstret. Att det inte var svårt tar jag tillbaka.
   Men två timmars slit har lönat sig, designen är som vi ville ha den, kanske inte den flashigaste på blogg.se, men den är fin.

I vilket fall ska jag kanske ta och berätta lite om mig själv nu, ungefär som en presentation.
   Jag heter Josefina, jag är sexton år och jag bor i Sundsvall. Mina föräldrar är skilda sedan 13 år tillbaka och jag bor mestadels hos min pappa. Alla ungdomar är ju fast i skolan, mitt fängelse heter Nivrenaskolan och är en vit, fyrkantig byggnade med äckelgrönt tak. innuti ser det lite ut som på Barn- och Ungdoms- psyk, om ni har varit där förstår ni att det känns konstigt att gå i skolan i en sådan korridor. Ni som inte varit där, tänk er dagis gone wild.
   När jag inte sitter instängd i fängelset är jag väldigt ofta och tränar. Andra ställen jag kan dyka upp på är: Mitt hus, Barista, Coffee House, Mina vänners hus, Stallet, ute i solen eller på stan/birsta.

Nu är jag väldigt trött så är det något mer ni känner att ni vill veta så tveka inte - skriv en kommentar!

XO Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0