Ingen pollenallergisk ponny...

Och det tackar vi de högre makterna för! Damn vad skönt att få reda på. Då är det bara en liten förkylning som är mitt lilla hjärtas problem. Jag tycker så synd om henne när hon börjar hosta! Men hon har inte feber så det är inget farlig och det är bra eftersom att jag ska tävla på lördag! Första gången någonsin med Jackie. Det ska bli så spännande och kul!

hihi, en annan kul sak är att idag är det 100 dagar till Coldplay! Det är ingen tid alls ju! Sommarlovet kommer svischa förbi och sen kommer vi stå där alla coldplay-fans och sjunga med i de underbara låtarna! HA! Härligt liv jga kommer få.

Mitt liv för tillfället är dock väldigt stressigt. Nästa vecka har vi 
 
Måndag: Nationellt Prov i Tyska del 1, HK-prov på konsumentekonomi
Tisdag: Nationellt prov i Kemi,
Onsdag: Nationellt prov i Tyska del 2, Matteprov B på algebra

sedan är vi lediga, det är ju skönt men vi kommer jobba ihjäl oss innan.

Och AMANDA åker bort i två veckor, :( hom åker på torsdag. Henne kommer vi sakna!

Jaja, nu ska jag sova, gör det ni med ;)

XO, Josefina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0