James

Typiskt!

Har du någonsin kännt som om all din glädje bara sugs ut ur ditt huvud och ersätts av ingenting. Tomhet. Well, så känner jag mig idag...

Jag har i vilket fall ridit på min söta lilla ponnie idag. Har jag sagt att hon ska till kliniken på torsdag?
   Det ska hon i alla fall, och jag hoppas av hela min kraft att hon inte har något allvarligt fel med halsen. Jag vill inte gå igenom en till ponny. Det var jobbigt första gången och jag vill inte äns ränka mig andra gången.

Jaja, jag ska försöka rycka upp mig och schasa bort James och hans dåliga inflytande.

Vi hörs en annan dag

XO, Josefina.

p.s. jag har varit duktig idag, jag klev upp 05.00 och åkte till träningen! Duktig, hello!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0