KlubbMästerskap

hallo, idag har jag varit på språng hela dagen! Men det var det värt. Jag har varit upp till Kovland och hopat med lilla ponnyn min, vi blev visserligen uteslutna, men det kändes bra och vi fick hoppa klart i alla fall. Jag är nöjd, även att litet framsteg är ett framsteg!

igår var vi först i stan och fikade i flera timmar sedan for vi hem, jag och Hannah tränade och sen kom Bella och Amanda. Vi såg på Gossip girl och hade det mysigt, sedan såg vi ju också på High School Musical också. Mycket dålig film, men oj så kul att sitta och dissa sönder ;)
   Och idag åker Amanda bort till Kreta där hon ska spendera de två kommamnde veckorna! Här hemma kommer det bli tomt utan henne, men jag hoppas att ddu amanda har en bra liten semester! :*

Ikväll, eller lite senare i alla fall, ska jag och Hannah spela tennis, det kan bli spännande, jag har aldrig spelat tennis förut... Men det är ju Hannahs vecka nu så jag får helt enkelt bara le och ta emot.

Ha det bra tills vi hörs :*

XO, Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0