Lovely...

hejsan på er söta läsare. (:

Hur mår ni idag? Själv mår jag ganska bra, jag har ont i halsen och är lite snuvig, men jag klarar mig :) Det jobbigaste är inte mitt mående, det jobbigaste är det jag håller på med! BLÄ! Jag sitter på skolan och håller på med vårt arbete om andra världskriget. Om man bara räknar mina dokument har jag 11 stycken. Nice... Inte. På fredag ska vi dessutom redovisa allt detta.  f  u n  
   Jaja, jag måste väl få något gjort antar jag. Ha en fortsatt trevlig dag!

XO, Josefina

Kommentarer
Postat av: Nikolina

låter som en trevlig dag :) jag är bara hemma idag och degar, njuter utav ledigheten :D

2009-05-11 @ 15:54:44
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0