Ny Dator!

Hellue!

hoppas att alla ahr haft en bra dag, än så länge, om inte annat att den kan få bli bra!
   Själv så har jag haft en speciell, men bra, dag. Vi hade avslutningsfoto på skolan idag, och det var minst sagt speciellt. I min klass hade alla tjejer kommit överens om att vi skulle vara olika musikstilar, och som jag kanske redan sagt, skulle jag vara "rock". Det blev faktiskt bra, men jag är inte snygg i läppstift, hur gärna jag än skulle vilja! Men men, vad kan man göra åt saken!? inte särskilt mycket :P
   Well, efter klassens kort, jag lägger upp bilder så fort jag får tag på några, hade vi en väldigt lång lunch så jag, Hannah Bella och Amanda åkte hem till mig och åt muffins med marsansås. (som jag råkade bränna) Sedan åkte vi tillbaka till skolan och hade NO-prov, biologi. BLÄ! är allt jag kan säga! Jag var verkligen inte redo för att skriva detta lilla prov! Bhu! Men jag hoppas att jag gjorde bra i från mig. Jag behöver betyget så jag håller tummarna.

Efter skolan åkte jag hem och satte mig vid min gamla dator, men pappa kom hem ganska snart och han hade med sig min nya dator! En svart Dell inspiron. Den är fin, och än så länge bra! Haha, jag ska bara försöka lägga över allt jag har på min gamla dator till den nya, det kan ta lite tid, men jag måste väl.
  Haha, det är så skönt att kunna sitta var som helst i huset och hålla på med datorn! Så skönt!

Nu ska jag gå upp och inleda projekt överföring, ha en trevlig kväll allihopa!

XO Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0