Ny Frisyr!

Hejsan!

Hoppas att det är bra med alla läsare idag, men mig är det delvis bra och delvis dåligt. Vi börjar med det dåliga. Jag är stressad som en ko och jag har hosta! Det bra, jag har klippt mig idag och det blev fint. Luggen blev mycket kortare och hela frisyren fick ett "lyft". Dessutom fyndade jag ett par vita ridbyxor för 99kr!

Imorgon ska vi redovisa, det kommer ta hela dagen och jag vill inte riktigt. Men det kommer väl gå sådär halv dåligt men Bengt komemr bli nöjd och jag kommer få mitt betyg. På tal om betyg fick jag tillbaka ett prov dag, Biologiprov på genetik. MVG! Jag är så nöjd, och biologi är faktiskt intressant. (:

Oh, by the way, jag har hittat en jättefin klänning på åhléns som jag tror att jag tänker köpa, den är blå med massor av små söta blommor och den har vit spets över brösten och några knappar. Den är mycket mycket fin.

Well, nu ska jag sova tror jag, jag är så himla trött.

Vi hörs sötnosar,

XO, Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0