Oh my god!

jag tror att jag har brännt etthudra trettiosju tusen kalorier idag. Eller ja, det kändes som det i alla fall, när jag satt där på spinningcykeln och svettades. Men det var värt det. Det var nog det absolut jobbigaste jag gjort i hela mitt sextonåriga liv! Det är ganska extremt. Jag mätte min puls precis när jag började sakta ner på slutet. 180 på en minut. Haha, jag vet egentligen inte varför jag skrev det. Jag vet inget om vad som är normalt. (: 
  
Efter spinningen var det core, och jag älskar core, det är bland de roligaste passen man kan köra, och Lina är en sån himla bra instruktör! Man blir så pepp när hom håller träningspassen!

jaja, nu ska jag börja skriva på min recension av Twilightserien. Den ska vara på engelska och minst två a4. Men det klarar jag lätt. Det är trots allt fyra böcker!

Sov gott alla söta läsare, vi hörs imorrn :*

XO, Josefina!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

haha duktig du är som spinnar! :D

2009-05-12 @ 18:22:10
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0