Pokémon, gotta catch 'em all...

Idag och gårdagen - vad kan man säga. Sommarkänslorna bara svämmar över! Det är helt underbart sjukt! Min underbart sommriga helg har i sig själv också varit helt fantastisk. En gnutta häst, en gnutta föräldrar och lite vänner. Blanda detta med pokémon, soligt väder och fina kläder då får ni min underbara helg.

Den började i fredags efter statoil, jag for till stan och gick en sväng med mamma, Ellinor och Kjell. En tröja och en väska blev fångsten av denna dag. Hem och rida var nästa punkt på schemat, därefter sängen ;)
   Lördagen var slö. Jag red, duschade och åkte till Njurunda. Tog mig vidare till Familien Anderssons residens på klockarberget. Bella, Hannah och jag såg oss igenom två timmar av pokémon. Åh vad mysigt det var. Jag måste nog se klart säsong ett och två (a), bara för att...
   Jag sov kvar hos Hannah, och det har varit årets mest efektiva dag idag. Vi har varit igång hela dagen och gjort massor av saker. Pluggat svenska till exempel. Duktigt!!
   Bakat söta små cupcakes har vi också gjort. Ljusrosa och ljusgröna! Sött!

Jaja, jag måste gå och lägga mig snart. Jag har en intervju med en skola i Härnösand imorgon klockan 09.00 och innan detta måste jag hinna fixa mig ;)

See ya :*

XO, Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0