Precis som min mardröm,

Idag upplevde jag något som var så fruktasnsvärt hemskt, det värsta var att jag har drömt denna händelse, ungefär tio gånger. Skillnade är att i mina mardrömmar blir jag förföljd fram till mitt hus, där jag blir våldtagen. Detta slapp jag som tur var undan idag.
   Den som hände var att jag åkte på min moppe, på väg från Bella, jag älskar att köra moppe i mörkret by the way, men i alla fall, när jag passedade en bil som stod och blinkade mot kvissleby (jag åkte från kvissleby) tvärvände den och började åka efter mig i snigelfart. Jag blev nervös och gasade iväg med moppen i 55km/h, detta var verkligen en stund då jag önskade att jag hade en trimmad moppe. I takt med att jag ökade farten gjorde bilen bakom mig det med. Så dden låg precis bakom mig, hela tiden.
   Jag kom fram till korsningen där jag ska svänga av mot mitt hus, shit vad jag var nervös. Det enda som jag kunde tänka var : "vad gör jag om bilen följer efter?" men som tur var gjorde den inte det! Den fotsatte framåt på vägen och jag skyndade mig att låsa in moppen  och när jag var klar sprang jag fram till ytterdörren. Jag var hela tiden så rädd att bilen skulle köra in på min uppfart, detta gjorde att jag skakade och tappade nycklarna. Inte så kul!
   Trots allt gick det bra, jag är troligen bara paranoid ;) Men läskigt var det!

Idag har jag varit på stan och shoppat, det blev ett par shorts, en skjorta, en rutig tröja och en randig tröja, jag kan lägga upp bilder senare...

Jag borde sova, jag ska troligen på städdag imorrn, great! 10 börjar den, men jag har ingen skjuts till matfors så tidigt på morgonen eftersom att pappa jobbar nattshift. Men jag ska försöka ta  mig dit ut, men jag vill inte åka moppe! Det tar sån jävla tid.

Sov så gott allihopa,
xo, josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0