Snart bär det av mot matfors.

Hej allihopa!

Nu ska jag snart åka iväg till Matfors och näsets ridcenter (igen) för typ tredje gången på tre dagar :P haha, jag är nog kanske en hästnörd endå. En hästnörd som älskar Green Day! :P hihi, jag sak nog å och äta lite till glass tror jag.

Åh ni måste sörja med mig ett tag! Jag måste börja om med mitt iTunes! Jag kan inte få över det från den gamla datorn till den nya! SORG! Så nu går alla mina spellistor och 25 mest spelade låtar förlorat! Jag sörjer! Och därför måste jag gå och hämta glass :P

Vi hörs väl kanske i kväll efter min träning... Jag ska rida, sen blir det spinning och sedan core! ;)

KUL!

Imorgon får vi se vad Hannah har hitta på.

XO, Josefina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0