Something's wrong!

Jag önskar att jag kunde uppskatta mig själv för hur bra jag egentligen äs istället för att hålla tillbaka och bara vara glad över allt jag är kapabel till. Istället för att njuta av mina förutsättningar "hittar jag på" problem och oroar mig för tusen andra saker. Vilket inte är så bra. Jag önskar med andra ord att jag avr mer nöjd med mig själv, för egentligen är jag amazing, jag har bara inte insett det riktigt.

En annan sak som besvärar mig är gymnasievalet. Nu när det är för sent att ändra blir jag osäker. Hur typiskt är inte det? Åh, jag är kallad till intervju i Härnösand, men åker jag dit komemr jag måsta gå där, jag kommer inte nöja mig med skvadern, när jag kan få så mycket mer!
   Därför har jag beslutat att inte ens åka dit och det är snart för sent att ändra sig. När klockan slår över till 00.01 i natt är det slut. Då ska jag ha skickat mailet som säger att jag kommer. Men jag kommer inte skicka något mail.
   Nä, jag antar att jag går här i sundsvall, går på ett bra gymnasium här och inte är en sådan där extraordinär människa som alla stör sig på. Jag fortsätter att vara precis som jag är nu och alltid har varit. Jag får ta och utveckla min extraordinäraa sida när jag kommit in på läkarlinjen!

Nu ska jag sova, gör det ni med ;)

XO, Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0