Spa-kväll, typ

hejsan mina ungefär tre söta läsare, jag förstår att ni måste känna er otroligt speciella eftersom att jag skriver just till er... skämt åsido...

Idag har jag varit på stan med mina söta vänner Bella och Hannah. Jag köpte en låda med ögonskuggor och ett diadem, dessutom provade jag den jättefina klänningen på Åhlens. (det finns ingen bild på den) och den satt verkligen hemskt på mig! Det var så synd, för det var en sådan himla fin klänning där den hängde.
   Nästa besvikelse lät inte vänta på sig ska jag lägga till, jag har hittat en jättefin bikini på stadium, men nä, jag var inte fin i den heller, vilket mörker. Jag antar att det helt enkelt inte var min kläd-dag idag.

Jag kom sedan hem till mitt hus, och for snabbt iväg igen, till ICA denna gång, jag köpte frukt och vax till benen. Oh yes, ni läste rätt, jag har vaxat benen. Och jag måste säga att det inte gjorde äns hälften så ont som jag föreställt mig och det gick bättre ju aggresivare jag var. På slutet kändes det som om jag slogs med mmina egna ben. Well, resultatet då, inte lika sidenlent som jag tänkt mig, eftersom att de allra minsta håren inte försvann, men det duger!
   Ja, efter att jag vaxat mina ben och ätit middag åkte jag till Hannah. Bella var redan där. Vi gjorde i ordning allt vi skulle ha med oss upp och så gick vi.
  
Jag använde en ansiktsmask med choklad-lukt! Jag såg ut som de gör när de varit med i whipeout och ramlat i leran. Den luktade dock gott och huden blev väldigt mjuk och fin efteråt. Jag ser blekare ut än innan bara... I vilket fall finns den att köpa på Kicks för 20 kr.
   Hannah och Bella hade lite mer diskreta ansiktsmasker ;)


Nu är jag trött och ska snart sova. Gör det ni med!

XO, Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0