Spinning!

Hellue!

Hihi vet ni vad jag ska göra idag? Haha, jag ska på spinning, den ni! min käravän Hannah, som jag för övrigt hade ett otroligt töntigt bråk med igår, skulle egentligen ha följt med, men hennes pappa fyller år idag, och då är det ju klart att man stannar hemma och äter tårta, så grattis Håkan! :P
   Själv så har jag ingen pappa som fyller år just idag, Min lilla pappa fyller år i augusti, och det är ju ett tag tills dess, men när han sedan fyller år, ja du fyller han ju 50. Så jag måste komma på en superbra present till honom, det måste vara något speciellt, eftersom att han fyller just 50!

Och nu försvann nästan hela mitt inlägg, kul.

I alla fall hade vi HK idag och tyvärr fick inte jag laga mat, nä jag fick kolla på en film. Den var mycket lärorik och utbildande, men vilket skämt. Vad är konsumentekonomi, det är så jävla tråkigt, och jag är så dålig så då blir det ännu värre. Jag fick i vilket fall MVG på två saker jag fick tillbaka idag (ett minus på det ena, men vem bryr sig om ett litet minus? inte jag i alla fall) så jag är jättenöjd med mig själv nu. 
   Det ena var min krönika jag lämnade in till Maarit, den är jag mycket mycket nöjd med och det var jag redan innan jag fick tillbaka den med kommentarer. 
   Det andra jag fick tillbaka var HK-bostadshäftet, det fick jag MVG- på. Men jag är mycket mycket nöjd! 
Nu har jag bara Matte nästa vecka, två TYska prov, ett HKprov. Sen är det lugnt ett bra tag. 

Jaja, nu ska vi snart åka till Matfors och rida, sen spinning och core. 
   Ha en trevlig kväll söta läsare! 

XO, Josefina! 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas du hade det kul på spinningpasset. Jag har aldrig varit på ett sånt pass och jag kommer aldrig gå heller. Jag cyklar bara om jag måste!!:-)



Ha en bra kväll



2009-05-11 @ 18:39:33
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0