The world keeps spinnin' around

De senaste dagarna har varit tragiska, men världen fortsätter ändå att existera. Livet fortsätter trots att jag är något omskakad.
   Inget härnösands gymnasium för min del i alla fall. Jag är helt säker nu. Eller helt ska jag inte säga. Men nästan, 93% ungefär.

Idag hade vi musikprov, och har jag inte helt fel vard et mitt allrs sista prov i grundskolan. Mitt sista prov, hur konstigt klingar inte dte i örnonen. Det känns helt ofattbart att dessa tio år med samma underbara  människor nu håller på att ta slut, bara så där. Jag älskar verkligen min klass, det finns inget annat att säga och när vi börjar på olika skolor och linjer kommer jag sakna nästan allihopa! 
  
Jaja, nog med snyft-tänkande;)

ha det bra tills vi hörs :*

XO, Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0