hello söndag ...

hello
söndag idag, det känns jobbigt. imorgon blir det skola OCH temavecka. vi ska ha morgongympa och kolla på en 90 minuters film om alkohol, det enda possitiva är att vi slutar tidigt.
JUSTE! Green day släpper sina biljetter imorgon :D 

Jag kanske ska ta och presentera mig jag också för den delen;
Anna är mitt namn, Jag är tretton år gammal och har haft skilda föräldra så länge jag kan minnas. Jag bor lika mycket hos pappa som jag bor hos mamma, Min underbart omänskligt hemska skola ligger i bergsåker; Bergsåkersskola så kallad. Nu för tillfället stinker den på grund av att någon tyckte att den var mycket skojjig och hälde surströmmig över hela skiten. Min fritid jaa. . . jag tränar på onsdagar. Är mycker med mina vänner. Nu i vinter(och vår) har jag  suttit mycket vid datorn på grund av kylan, snön och slasket men nu ska jag börja vara ute lite mer som jag var igår. låg på en madrass på gräsmattan med min brorson hela dan (Y) nu måste jag äta något.

XO Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0