Skola, skolan skolorna skolornas

hejsan,

I dag är jag så jävla trött att jag tror att jag ska dö! Seriöst, det känns som om jag sak somna här sär jag sitter. Detta eftersom att jag sov väldigt dåligt i natt. Jag vaknade ungefär varannan timme och hostade. Det var inte särskilt trevlig, men jag överlever nog tills jag kommer hem i alla fall. Då kan jag sova en stund. 

Jag har en recension att skriva klart men jag vill inte! Vill inte vill inte vill inte! Den kommer bli dålig och jag kommer bli missnöjd och inte vet jag hur jag ska klippa mig imorrn heller! Jävla fan! 

 


Kommentarer
Postat av: Nikolina

allt bra idag? :)

2009-05-13 @ 15:24:39
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0