Varför skriver jag alltid på natten?

om jag vore en författare skulle inte jag kunna ha ett liv. Jag skulle sitta uppe hela nätterna och skriva, och när jag sedan skulle "leva mitt liv" på dagarna, skulle jag vara helt slutkörd!

Idag var jag på Birsta och fyndade skivor på Media Markt. Jag köpte:


Alltså, Enema of the state med Blink,


Futures med Jimmy eat World och en skiva till min mamma med Dead by April!

Dessutom klackade jag runt i mina nobelskor i fem timmar nästan, det var plågsamt på slutet ska jag be att få tala om.

Imorgon ska jag plugga matte hela dagen tror jag, kanske springa en runda också, vi får se...
Sov gott söta läsare :*

XO, Josefina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0