...

Att mista en pojkvän går inte att mäta med det här, man brukar lösa det och vara vänner. Men att mista en bästa vän är något helt annat, det känns som om någon tar en stor tugga av hjärtat och som om kroppen inte lyssnar på vad hjärnan vill, som om något som var en del av dig precis dragits loss och ett stort sår långsamt låter glädjen och tilliten rinna ut ur en. Som att mista en arm och inte våga åka till sjukhuset. Men det är rätt det man känner, du var en del av mitt liv, av mig. Jag vet inte om jag misstar mig men det känns inte som du tycker om mig som du gjorde. Att bli ignorerad är det värsta jag vet, jag kanske värkar stark men jag är väldigt lätt att såra. När vi pratade igår kändes som om vi betydde allt för varandra. Som om vår saga skulle bli lycklig, allt går bara åt helvete! Du vet inte vad du har innan det försvinner. Den här sommaren har varit den sämsta i hela mitt liv och just nu känns det som om hösten kommer bli likadan. Jag vet inte om du läser, vet inte om du orkar men jag står fast vid mina ord om du behöver mig så finns jag här det vet du. Jag har sagt det, för många gånger. Jag är avundsjuk på dig, du är så mycket bättre än mig har alltid varit och kommer alltid att vara. Du är, eller var i alla fall min bästa vän. Det är upp till dig, men jag älskar dig. Förlåt

xoxo Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0